FANDOM

Slayers Royal (スレイヤーズろいやる Sureiyāzu roiyaru?)  – покрокова тактична рольова гра, що вийшла у 1997 на Sega Saturn, а через рік на PlayStation 1.

Замість заставок в грі повноцінні аніме ролики з графікою, як в OVA. До озвучування персонажів залучили тих же сейю, що й в аніме.

Головна музична тема Slayers Royal виповнюється Мегумі Хаясібарой та називається "Touch Yourself Music ".

Сюжет

За сюжетом Ліна та Гаурі зустрічають юного ельфа Ларка, якого переслідують мазоку. Після того, як герої допомагають йому, хлопчик пояснює причину нападу – у нього є намисто, з допомогою якого можна воскресити Шабранігду. Друзі вирішують захищати Ларка і знайти його викрадену сестру, Рінею. По ходу гри вони зустрічають інших знайомих: Нагу, Амелию, Зелгадіса та Сільфіль.

Гемплей

Гемлей можна поділити на дві частини: квестовий режим і бойовий режим:

  • Квестовий включає в себе діалоги, пошук завдань та подорожі (відвідування підземель, міст, магазинів тощо). Гра залежить від того, що вибере гравець при проходженні.
  • Бойовий режим відбувається у тривимірній ізометрії. Сам бій у грі покроковий та тактичний. Гравець може вибирати куди пересунути персонажа, тип атаки, використати предмети, особливі навички та інше. Потім черга переходить до наступного гравця або ворогові. Героями у команді можна управлятися або в ручну, або на автоматі (за вас ходитиме штучний інтелект).

Версія на PlayStation доповнена п'ятьма міні-іграми і можливістю включати DualShock.

Локалізація

Гра виходила лише на японській мові та не була перекладена на інші.

Скріншоти

Відео

Опенінг Slayers Royal на Playstation-2

Опенінг Slayers Royal на Playstation-2

Навігація

Ігри
Відео-ігри Slayers (PC98)Slayers (SNES)Slayers RoyalSlayers Royal 2Slayers Wonderful
Офіційні додатки Heroes PhantasiaGranblue FantasyLaTale
Карткові ігри Slayers FightProject RevolutionDragon ☆ All Stars
Інші Fever Slayers RevolutionФанатські ігри та моди