FANDOM

Slayers Premium (яп.:スレイヤーズぷれみあむ, sureiyāzu puremiamu) – манга, що описує пригоди Ліни, Гаурі, Зелгадіса, Амелії та Зелоса у невеличкому рибацькому місті, що славиться своїми стравами восьминогів.

Ця манга уявляє собою адаптацію однойменного фільму.

Публікація

Мангу друкували по одній главі щомісяця у журналі Dragon Jr. з листопада 2001 по березень 2002 року. Потім її видали одним томом, що включав у собі усі п'яти глав, екстра та післямову авторів.

З 2012 року у японських інтернет-магазинах з мангою можна придбати перевидану та відцифровану версію. Усього у ній 171 сторінок. Паперову версію можна знайти за наступними міжнародними номерами:

Сюжет

Ця історія ніяк не зачіпає основну сюжетну лінію.

Ліна і Гаурі потрапляють в портове містечко Акассі, що славиться своїми стравами з восьминогів. Двоє рибалок наймають їх розібратися з чудовиськом, що заважає їм ловити рибу. Під час битви з ним Ліна випадково розбиває дивні колони, які стоять у воді.

Однак, незабаром з'ясовується, що це було зовсім не випадковістю, а Ліну таким чином використовували восьминоги, щоб дістатися до вази, де укладено їх Бог-Захисник. Щоб воскресити його, восьминоги на чолі з Розумним восьминогом, наслали на жителів Акассі прокляття, яке змушує людей говорити на мовою восьминогів, що необхідно їм для збору негативних емоцій.

На жаль, Гаурі, а потім Амелія і Зелгадіс потрапляють під дію цього прокляття, і Ліні разом з білою чаклонкою Румой належить розібратися з проблемою. Завдання ускладнює те, що сама Рума сумнівається, чи варто допомагати рубакам, так як дуже любить восьминогів і мріє, щоб вони і люди жили дружно.

У бонусній (омаке) главі голодна Нага повертається на базу восьминогів, де знаходить шматок гігантського восьминога та, не дивлячись на те, що він ще живий, їсть його.

Список глав

Slayers Premium manga page

Сторінка з манги

Основні:

  1. Покласти кінець морський таємниці, аби дістати морепродуктів. (Umi no sachi tabeta kya taiji umi no kai)
  2. Tako Ku E Wa Tako Ni Narunai Oosawagi
  3. Ahare Tako Ateni Wa Dekinu Ano Jumon
  4. Tako To Hito Tatakau Sadame To Umi No Soko
  5. Dai-kessen Katte Kime Masho Dai-dan'en

Додаток:

  • Omake: SUREIYĀZU PUREMIAMU PURASU
  • Післямова: Slayers Premium щоденник Studio Zombie (Atogaki: SUTAJIO ZONBI no SUREIYĀZU nikki PUREMIAMU)

Різниця версій

Манга Аніме
Ліна руйнує опору, коли її найняли вбити жахливу рибу (пізніше з'ясовується, що це не було випадковістю) Ліна випадково підриває опору під час звичайної риболовлі.
Зелос грає значну роль в розвитку сюжету. Зелос лише спостерігає, з'явившись декілька разів, та майже ніяк не впливає на сюжет.
--- З'являється вчитель Руми .
Рума спочатку була на боці восьминогів і мріяла, щоб люди самі перетворилися на них, так як вона сама їх любила. Саме тому вона довго не могла використовувати зцілюєще заклинання. У Руми зцілюєще заклинання просто не виходило.
Вражений прокляттям, Гауррі вимовив щось схоже на «I love you», коли взяв Ліну на руки, рятуючи від восьминогів. На їх мові це означало «Ти важка». На вулиці Гауррі намагався сказати Ліні «У мене немає грошей», що на мові восьминогів звучало дуже схоже на «I love you».
Є натяк на романтичні відносини між Румой і Мудрим Восьминогом. Немає натяків навіть на дружбу. Вони так і залишаються не знайомими особисто.
--- На Зелгадіса та Амелію майже одразу падає прокляття. Тому вони не можуть чаклувати.
У додатковій главі Нага повертається, щоб поласувати залишками гігантського восьминога. У самій кінцевій сцені, після субтитрів, Нага спливає з безодні морської.

Навігація