FANDOM

Slayers Premium Plus One (Sureiyaazu Puremiamu Purusu Wan) спеціальна версія манги «Slayers Premium», що містить додаткову главу.

Вона була включена в обмежене видання фільму «Slayers Premium» на DVD 1 липня 2002 року. Купити її окремо у магазинах не можливо.

На інших мовах вона теж не видавалася.

Сюжет

Події відбуваються через деякий час після Slayers Premium.

Подорожуючи, Ліна і Гаурі потрапляють в інше приморське містечко, де немає жодної страви з морепродуктів, тому що рибалки нічого не можуть зловити. Як стверджують місцеві жителі, так відбувається скрізь, крім міста Акассі. Ліна і Гаурі розуміють, що справа не чисто, і повертаються до Акассі.

Там їх радо зустрічають Рума і Мудрий Восьминіг. Ці двоє очевидно подобаються один одному. Але незабаром з'являється приваблива дівчина, Принцеса Восьминіг, яка виявляється нареченою Розумного Восьминога. Незадовго до історії з Богом-Захисником вона разом з батьком, Королем восьминіг, вирушила шукати союзників і знайшла сильного мага. Але по поверненню рибалки розповіли їм, що восьминоги і люди тепер живуть в світі, і маг, сильно розсердившись, перетворив Принцесу Восьминіг і її батька в людей. Потім з'являється і Король Восьминіг, що виглядає як чоловік середніх років, і підтверджує слова дочки.

Принцеса Восьминіг, влаштувавшись офіціанткою, вмить стає популярною. Вона користується популярністю у чоловіків та у роботі їй немає рівних завдяки зручним присоскам на її руках і ногах. Рума вважає, що вона не здатна конкурувати з нею, і сильно засмучується. Несподівано на місто нападає величезний восьминіг – це Великий Король Восьминіг, який вважає, що люди і восьминоги не можуть жити в світі. Однак, побачив, як Мудрий Восьминіг захищає від його атаки Руму, Великий Король Восьминіг розуміє, що вони люблять один одного. дитинстві він і сам дружив з людською дівчинкою, але та з-за слів матері перестала з ним спілкуватися.

Ліна атакує його Dragu Slave'ом, і гігантський восьминіг зникає, а на його місці виявляється маленький. Це справжня форма Великого Короля Восьминога, який спеціально наклав на себе заклинання, щоб виглядати більше. Він хоче втекти, але Рума зупиняє його та пояснює, що дійсно хоче, щоб люди і восьминоги стали друзями. Всі задоволені, і Ліна та Гаурі продовжують свої мандри.

Навігація