FANDOM

Найперша гра вийшла на комп'ютері NEC PC-9800 і іменувалася просто Slayers.

Тому в інтернеті вона здобула популярність саме, як Slayers (PC98), щоб не сплутати її з іншою грою по рубаки вийшла в тому ж році на Super Nintendo (Super Famicom).

Розробкою займалася студія AIC Spirits (додатково залучалися до розробки Oniro і Studio Orphee, а графіку доповнила Studio Kuma).

Гра видана 25 березня, 1994 компанією Banpresto.

Сюжет

Історія має мало спільного з основною сюжетною канвою. Гра ґрунтувалася на новелах, хоча по суті були запозичені лише персонажі.

Починається все з того, що красива і геніальна чаклунка Ліна Інверс "звільняє" черговий замок шляхом його часткового знищення. Авжеж після такого, замість обіцяних грошей, вона отримує лише копняка під сраку від володаря. Але ж біда не приходить одна: на дорозі юної героїні встають бандити. Вони не відразу розуміють з ким зв'язалися, а коли розуміють, то вже пізно. Щоб не розділити долю замку, бандити розповідають Ліні про таємничу печеру поблизу міста Велнан, де мешкає сильній дракон... Та не просто дракон, а з найдорожчими іклами на світі! Звичайно ж Ліна не може пройти повз таких грошей і вони з Гаури відправляються в місто Велнан.

Персонажі

Основний персонаж, звичайно ж, Ліна Інверс. Окрім неї, спочатку у вас в команді також є Гаурі Габрієв. Решту героїв можна додавати в місті за вибором. Тут є Нага, Зелгадіс, Сільфіль, Амелія, Філіонел, Леммі, Міна. Окрім давно знайомих персонажів з новел, зустрічаються цілком оригінальні: Кім, Марін, Юнона та Ласс.

Всього у вас в команді 4 слота з героями, два з котрих постійні. Керувати в бою можна лише Ліною, останні герої ходять самотужки.

Цікаво, що кожен герой знаходиться в специфічній локації. Наприклад, Амелія в храмі, а Нага випиває в барі.

Гемплей

Гра виконана в специфічному жанрі старих РПГ — "підземелля" від першого лиця. Ви блукаєте лабіринтами, б'єтесь з чудовиськами та шукаєте скарби та сюжетні повороти. Система бою — покрокова.

Крім лабіринтів є, так звана, "безпечна зона" — містечко Вілнан (Wilnan), де гравець може відпочити, записати гру, купити необхідні речі, відновити ману, підлікуватись чи поміняти супутника у команді. З міста ведуть чотири шляхи: на схід — підземелля, на північ — ліс, на схід — долина та на південь — покинута шахта.

Локалізація

Гра вийшла лише на японській мові та на території тільки в Японії.

Фанатські переклади.

Тут все складно. Є хороші новини: гру все таки взялися перекладати. Погані — переклад на англійську ще досі триває . Відстежувати можна тут.

Російською мовою є переклад деяких діалогів з заставок ось тут: https://slayersall.wordpress.com

Галерея скріншотів

Проходження

Карти лабіринтів

Ігри
Відео-ігри Slayers (PC98)Slayers (SNES)Slayers RoyalSlayers Royal 2Slayers Wonderful
Офіційні додатки Heroes PhantasiaGranblue FantasyLaTale
Карткові ігри Slayers FightProject RevolutionDragon ☆ All Stars
Інші Fever Slayers RevolutionФанатські ігри та моди