FANDOM

Slayers (яп. スレイヤーズ) — сама перша манга серії.

Опис

Манга налічує лише один том та уявляє собою п'ять окремих історій, що розповідають про пригоди Ліни і Гаурі. Ці маленькі історії не пов'язані з основною сюжетною лінією, але легко вписуються у події першого тому новел та ніяк їм не суперечать.

Історія

Намальована Руі Араізумі у період з 1992 по 1995 рік – художником, що безпосередньо створював ілюстрації до новел та є законодавцем усього візуального стилю Рубак.

Спочатку глави публікувалися в щомісячному журналі «Dragon Comics», в якому друкувалися і новели Канзакі. А вже після були видані разом окремим виданням у 162 сторінок. Воно користувалося таким високим попитом, що протягом трьох тижнів від першого релізу довелося надрукувати два додаткових тиражу.

Пізніше, в кінці 2001 року, цю мангу перевидали з позначкою "shinsouban" (нова версія), щоб відрізняти випуски. У перевиданні змінилась якість, розмір, обкладинка та було додано пару йонком (4-Koma) – маленьких комедійних коміксів, що складаються лише з 4х кадрів.

Ця манга не була екранізована.

Список глав

  1. Все заради рибного блюда (Subete wa sakana ryouri no tame ni).
  2. Чорний грабіжник-фантом (Kuro no kaitou).
  3. Посланець без новин (Tayorinaki misshi). Альтернативний переклад глави: Забудькуватий посланник.
  4. Ціль: Гаурі, частина перша (Nerawareta Gourry, zen pen)
  5. Ціль: Гаурі, частина друга (Nerawareta Gourry, kou hen)
  6. Село Перевертнів (Jinrou no mura). 

Персонажі

Галерея

ISBN

Манга не була локалізована українською мовою. На інших мовах можна знайти та придбати в інтернет-магазинах за міжнародним стандартним номером:

ISBN 4-04-926068-9 (JPN)
ISBN 4-04-712287-4 (JPN перевидання)
ISBN 1-56219-913-7 (US)
ISBN 987-562-140-4 (ESP)

Навігація