FANDOM

Blast Bomb ブラスト・ボム (burasuto bomu) Бласт Бомб.
Альтернативна назва: 暴爆呪 (bōbaku noroi).

Данні

Категорія: Шаманська магія/ Вогню

Це саме потужне з усіх відомих заклять шаманської магії вогню. Його сила дії дорівнює або навіть перевершує Dragon Slave. Але на відміну від останнього, жодній людині не під силу скастувати Бласт Бомб самотужки. Лише декілька людей за всю історію світу знали та могли застосувати це закляття: Ліна Інверс та Лей Магнус володарі міцного артефакту, що підсилює магію.

Недивно, що у новелі Ліна, побачив як Зелос кидає Бласт Бомб, плутає його з Лей Магунсом, винахідником закляття. Однак, Зелос мазоку, тому подібне закляття для нього зовсім не проблема. Більш того: в цей час мав на собі Талісмани Крові Демона. Також у аніме показано, що Копія Резо застосовував Бласт Бомб у бою проти Ліни. Але він теж не був людиною.
Blast Bomb

Вороги у епіцентрі обернуться у попіл, не встигнувши зробити і кроку.

Бласт Бомб має декілька варіацій. Зазвичай, він виглядає як безліч полум'яних куль, подібних Фаєр Боллу, що розлітаються на всі боки від центру, де стоїть маг. Кожен з таких вогняних шарів, досягнув цілей вибухає. Цей варіант використовує Копія Резо та Зелос манзі Choubaku Mahouden Slayers.

Другий варіант Бласт Бомб, демонструє Зелос у аніме: закляття починається так само від місця, де стоїть маг, але замість куль здіймається величезний вогняний ураган, що знищує усіх навколо епіцентру.

Слова Хаосу

Японською

総ての力の源よ
輝き燃える赤き炎よ
盟約の言葉に拠りて
我が手に集いて力となれ

Ромадзі

subete no chikara no minamoto yo
kagayaki moeru akaki honoo yo
meiyaku no kotoba ni korite
waga te ni tsudoite chikara to nare

Поява

В новелах, з усіх зустрічних персонажів, тільки Ліна могла використовувати це закляття. В іграх же майже усі персонажі-чаклуни з високим рівнем.

Навігація