FANDOM

Шабранігдо 01
Rezo Shabranigdo45

Фрагменти рубінових очей

Рубіноокий Шабранігдо (赤眼の魔王(ルビーアイ)シャブラニグドゥ) Japanese:  シャブラニグドゥ Red-Eyed Ma-ou (Ruby Eye) Shabranigdu, lit. rubī ai shaburanigudu Runic: ᛋᚼᚾᛒᛦᛅᛁᚷᛞᚢ Shabranigdu) Один з чотирьох верховних повелителів мазоку, духів вселенського Зла і Хаосу.

Сейю s 郷里大輔 Daisuke Gori.

Історія

Тривалий час Боги і Мазоку вели непримеренну війну між собою. В ході війни лідер Творців, втіленням якого в сазі є Полум'яний Дракон Цефеїд, отримав верх над лідером Мазоку і зумів розділити єдиного супер-духа Шабранігдо на сім окремих частин. Знищити Шабранігдо повністю не вдалося, проте лідер Богів зміг «запечатати» кожну із частин в різних місцях світу, і вони в такому «запечатаному» стані знаходилися до початку сюжету саги про Рубак.

На відміну від Полум'яного Дракона Цефеїда, Рубіноокий Шабранігдо, також, як і Цефеїд, створений Лордом Кошмарів на зорі часів разом з усім світом, є втіленням сил хаосу і руйнування. В силу цієї концепції основним його заняттям зі згаданого початку часів були активні бойові дії проти свого ідейного супротивника Цефеїда. Закінчилися вони дуже сумно для обох — близько п'яти тисяч років тому Цефеїд переміг, розділив Шабранігдо на сім частин і ув'язнивши їх по всьому Світі, але і сам при цьому розгубив всю силу і пішов в астрал, встигнувши, щоправда, перед цим розділити залишки сили між чотирма новоствореними драконами.

Шабранігдо, правда, теж тентаклами даремно не плескав — перед смертю він встиг створити п'ятьох лордів-мазоку: Хеллмастера Фібрізо, Дайнаста Граучерру, Дракона Хаосу Гаава, Глибоководного Дельфіна і Зеллас Металліум, давши їм свою силу і доручивши важливу і потрібну справу воскресіння себе, коханого, по шматочках.

З тих пір вони цим і займаються — з перемінним успіхом.

Перша частина Шабранігдо була відроджена тисячу років тому в Леї Магнусі — великого мага, автора Драгон Слейва (точніше, Драгон Слейєра — бета-тестування проводилося на першому драконові, що трапився під руку (точніше, під Драгон Слейв, іменем якого дівайс і було названо; правда, за тисячу років назва дещо підпсувалася...).

Результатом стали Бар'єр Демонів, поставлений Фибрізо, Дайнастом, Дельфіном і Зеллас над півостровом, і Війна Воскресіння, в результаті якої Дракон Води переміг Шабранігдо і Гаава, при цьому, правда, як заведено традицією, практично помер.

І, як завжди, перед смертю він встиг зробити багато великих справ — заточити тіло Лея Магнуса (перша частина знищена не була) в лід, Гаава в людське тіло і створити за допомогою останніх залишків своєї сили Пречисту Біблію — сховище всіх своїх знань.

Другу частину відродив у собі Резо, але стараннями Ліни Інверс вона була знищена.

В книгах

З початку часів за контроль над кожним із світів борються дві сторони. Одна — Боги, інша — Мазоку. Боги намагаються захистити світи; Мазоку — зруйнувати і дістати їх підтримують посохи.
У деяких світах перемогли Боги, там все спокійно. В інших світах перемогли Мазоку, і ці світи знищені. У нашому світі битва ще не закінчена. Рубіноокий Шабранігдо і Сяючий Дракон Цефеїд боролися за його долю. Війна тривала тисячу років, поки Цефеїд не розколов Шабранигдо на сім частин, і не запечатав їх в різних частинах світу.
Гаурі невпевнено кивнув:
Значить Боги перемогли?
Запечатав, не значить — знищив, — похитала головою я.
Але ж тіло розділили на сім частин...
Якщо б цього вистачило для його смерті, його не звали Повелителем Тьми. Запечатавши Шабранігдо, Дракон Світла знесилив і занурився в Океан Хаосу.
Гаурі скорчив пику:
Досить безвідповідально з його боку.
Я не змогла приховати усмішки.
Не переживай. Цефеїд побоювався відродження Короля Демонів, і наостанок, він створив чотири своїх копії: Земний, Небесний, Водяний, і Вогненний Королі Драконів. Вони відповідають за захист північної, східної, південної і західної частин світу. Згідно з легендою, це було п'ять тисяч років тому. Близько тисячі років тому, побоювання Дракона Світла підтвердилися. Одна з семи частин Шабранігдо оволоділа людською істотою і відродилася. Король Демонів заманив у пастку Водного Короля Драконів і зміг його перемогти, залишивши північ без охорони. Однак у процесі, Король Мазоку був прикутий до землі і позбавлений здатності рухатися.
Гаурі моргнув.
Яка безглузда битва.
Я знову похитала головою.
Це тільки показує, наскільки ці двоє були слабкіші. Коротше, в результаті баланс світобудови порушився, і з'явилися ті, кого ми називаємо "чудовиськами темряви".
Гаурі присвиснув, очевидно, він вражений до глибини душі.
Не важливо, наскільки правдива ця історія, але в минулому на півночі точно існувала якась сила, гідна називатися Королем Демонів.

Ліна намагається пояснити Гаурі основи світобудови. Червоноокий

Повіки Резо повільно відчинилися, і те, що було за ними, можна описати словами "багряна тьма"... В її глибині сяяла пара криваво-червоних очей, подібних рубінам.
Хахаха...мвахахахахахаха! Вони відкрилися! Мої очі відкрилися! — плоть сповзала зі щік Резо, оголюючи щось біле.
Що це?! — я не розібрала, хто кричав.
Процес дістався до шкіри на лобі... тепер мені все ясно. Зараз ми бачимо, кого запечатали в очах Резо... Обличчям йому служить біла кам'яна маска з рубінами на місці очей. Священицьке вбрання оберталося в одне ціле із тілом.
Ні! — застогнав Зелґадіс... тому що він теж зрозумів, що Рубіноокий Шабранігдо повернувся в цей світ.

Резо перетворюється на Шабранігдо. Червоноокий

Яка несправедливість... ми більше ніколи не зустрінемося. Якою б талановитою чарівницею ти не була, все одно залишаєшся людиною...
Знову той же звук... що це?
Нехай ти скористаєшся магією, більше декількох сотень років тобі не прожити. Не знаю, що буде з цим світом, але навряд чи ще одна з моїх частин пробудиться за час твого життя.
Е? Про це... я підняла голову і побачила. По тілу Шабранигдо йшли тріщини...
В далекому-далекому майбутньому, я хотів би знову битися з тобою... але цій мрії не судилося збутися. Як шану тобі, я засмучуся. Нарешті, я можу відпочити...
Два голоси говорили одночасно, Шабранігдо і Резо. Маска розкололася на частини і впала, але вітер стер скалки в пил ще до того, як вони торкнулися землі.
Було весело, малятко... — Шабранігдо.
Я шкодую. Правда... Правда... — Резо.
Зі сміхом і криком, тіло Короля Мазоку зникло, лише вітер розносив луну.
Руйнування тіла Короля Мазоку після застосування Ліною Гіга Слейва в комплексі із Мечем Світла. Червоноокий

Виноски

Шаблон:Рубаки