FANDOM

Чорний Лис (яп. ブラック・フォックス, Burakku Fokkusu, "Black Fox" ) — легендарний крадій зі світу Рубак.

Здібності

Неймовірна спритність, скритність, акторська майстерність. Маскування на стільки високому рівні, що він може якимось чином створювати ідеальні маски інших людей. Він миттєво маскується і в дівчину, і в Гаури, і в першу ліпшу людину.

Також у Чорного Лиса є здібності до магії. У всякому разі до шаманської.

Характер

Чорний Лис типовий «джентльмен-грабіжник» (Japanese: 怪盗 Hepburn: Kaitō?) — ввічливий, благородний, галантний з дамами. У нього є залізні принципи, які він ніколи не переступає.

Як Робін Гуд, грабує виключно багатих негідників. Через те став дуже популярний серед простого люду. Незважаючи на популярність та впізнаваність, зловити його практично не можливо. Проте Ліні вдалося його перемогти — вона оглушила його, прийнявши за Гаурі.

Зовнішність

Молодий чоловік, одягнений у темно-фіолетовий комбінезон, маску-метелик, білі рукавички, чоботи і наплічники. Довге чорне волосся стягнуте у хвіст. Ніс з горбинкою.

Люди знають, як виглядає Чорний Лис на справді, тому більшу частину часу йому потрібно маскуватися під когось.
Slayers Fight Card 085

Картка з гри Slayers Fight

Поява