FANDOM

WarningОбережно! Тут діється якась невідома магія...
Над цією статтею ведеться робота. Не треба її чіпати. Ви можете виправляти в ній тільки граматичні помилки. Якщо виникли питання по статті, то перейдіть на сторінку обговорення.

Полум'яний Дракон Цефеїд

(Флеадрагон Сюіфіїд/ Сяючий Дракон Цефеїд, Рюджин Сюифіїд, Червоний Бог-Дракон Цефеїд)

Опис

Полум'яний Дракон Цефеїд уособлює сили порядку світу. Не ті, які ходять у формі і з гумовотехнічними виробами "демократизатор", а ті, які являють собою протилежність хаосу.

Створений в комплекті зі світом Лордом Кошмарів на зорі часів, займався з тих пір переважно взаємним мордобоєм з Рубінооким Шабранігдо, своєю ідейною протилежністю.

В процесі примудрився розділити його на сім частин, і ці частини заточити куди попало, але і сам при цьому втратив практично всю силу. Те, що залишилося, було поділено між чотирма Драконами (води, вогню, і, мабуть, землі і повітря), а дрібні фрагменти розлетілися по обраним людським душам, роблячи їх т. зв. Лицарями Цефеїда (як, наприклад, Ліна Інверс).

Сам же Цефеїд радісно занурився під Світ (читай, пішов в астрал), таким чином благополучно, з точки зору цього світу, помер.

Там він знаходиться і донині...

В книгах

З початку часів за контроль над кожним із світів борються дві сторони. Одна — Боги, інша — Мазоку. Боги намагаються захистити світи; Мазоку — зруйнувати і дістати їх підтримують посохи.
У деяких світах перемогли Боги, там все спокійно. В інших світах перемогли Мазоку, і ці світи знищені. У нашому світі битва ще не закінчена. Рубіноокий Шабранігдо і Сяючий Дракон Цефеїд боролися за його долю. Війна тривала тисячу років, поки Цефеїд не розколов Шабранигдо на сім частин, і не запечатав їх в різних частинах світу.
Гаурі невпевнено кивнув:
Значить Боги перемогли?
Запечатав, не значить — знищив, — похитала головою я.
Але ж тіло розділили на сім частин...
Якщо б цього вистачило для його смерті, його не звали Повелителем Тьми. Запечатавши Шабранігдо, Дракон Світла знесилив і занурився в Океан Хаосу.
Гаурі скорчив пику:
Досить безвідповідально з його боку.
Я не змогла приховати усмішки.
Не переживай. Цефеїд побоювався відродження Короля Демонів, і наостанок, він створив чотири своїх копії: Земний, Небесний, Водяний, і Вогненний Королі Драконів. Вони відповідають за захист північної, східної, південної і західної частин світу. Згідно з легендою, це було п'ять тисяч років тому. Близько тисячі років тому, побоювання Дракона Світла підтвердилися. Одна з семи частин Шабранігдо оволоділа людською істотою і відродилася. Король Демонів заманив у пастку Водного Короля Драконів і зміг його перемогти, залишивши північ без охорони. Однак у процесі, Король Мазоку був прикутий до землі і позбавлений здатності рухатися.
Гаурі моргнув.
Яка безглузда битва.
Я знову похитала головою.
Це тільки показує, наскільки ці двоє були слабкіші. Коротше, в результаті баланс світобудови порушився, і з'явилися ті, кого ми називаємо "чудовиськами темряви".
Гаурі присвиснув, очевидно, він вражений до глибини душі.
Не важливо, наскільки правдива ця історія, але в минулому на півночі точно існувала якась сила, гідна називатися Королем Демонів.

Ліна намагається пояснити Гаурі основи світобудови. Червоноокий

Виноски