FANDOM

WarningОбережно! Тут діється якась невідома магія...
Над цією статтею ведеться робота. Не треба її чіпати. Ви можете виправляти в ній тільки граматичні помилки. Якщо виникли питання по статті, то перейдіть на сторінку обговорення.

Сільфіль Нелс Лаада яп. シルフィール・ネルス・ラーダ  ) — мила та добра жриця.

Біографія

Народилася в місті Сайрааг, в дворянський сім'ї. Її батько – перший священник при храмі у Сайраагу. Отож дівчита теж звязала своє життя зі жречеством. Вона вічилась на храмову діву та почала служити.

Десь у юнацьких роках вона познайомилась та подружилася з Гаурі, коли той, як справжній лицар, врятував її та місто від мазоку. З того часу Сільфіль по вуха закохана в нього. Однак вона дуже сором'язлива, щоб признатися, а Гаурі не розуміє натяків.

Після того як Хеллмастер напав на місто, нещасна дівчина втратила батька та рідне місто. Але вона знайшала в собі рішучість битися зі злом.

З родичів під кінець пригод у Сильфіль залишился лише вуйко, якого у аніме не показали.

Здібності

Сильфіль талановита та дуже сильна чаклунка. Вона чудово володіє найскладнішою білою магією зцілення та захисту. Та навіть здатна вивчити будь які складні закляття з чорної магії – що само по собі важко для білого мага. Так наприклад, вона вивчила Дракон Слейв лише побачив, як його кастує Ліна.

Здавалося, Сільфіль могла б стати видатною чарівницею свого часу, а може й перевершити у майстерності саму Ліну Інверс. Але існує невеличка перешкода: дівчина взагалі не здатна вбивати і руйнувати. Одна думка, що вона може задати комусь шкоди, миттєво перетворює у ії руках Флєр Арроу у моркву.

Також Сільфіль чудово володіє усіма навичками домогосподарки. Саме завдяки її кулінарними здібностями, Гаурі, що забуває знайомих на раз два, запам'ятав дівчину .

Характер

Характер у Сильфіль «добрий і пухнастий» вона скромна, сором'язлива. Проте достатньо смілива.

Поява

Сільфіль манга

З манги Choubaku Mahouden Slayers

  • Encyclopedia Slayers, стр. 18/164/165
  • Slayers Reading, стр. 18/142

Новели

  • Slayers, том 3, 4 та 8
  • Slayers (юнацька)

Манга

Аніме

  • Slayers, епізод 18 та 26
  • Slayers NEXT, еп. 23-26
  • Slayers REVOLUTION, еп. 12, 13
  • Slayers EVOLUTION-R, еп. 1 та 13

Ігри

Аудіо-драми

  • Slayers EX #4
  • Kaette Kita Slayers EX #2