FANDOM

Undead ghost

Привид з аніме-серіалу Slayers TV

Привиди ( яп.: ゴースト, GŌSUTO; "ghost") — загальна назва для душ людей, що з якоїсь причини не пішли у потойбічний світ, наприклад, через прокляття або невиконані за життя справи. 

Зовнішність

Це безтілесні істоти. Можуть виглядати по різному, в залежності вид способу їх утворення: як полу-прозорі істоти, мутні аморфні фігури, що світяться або, навіть, як справжні люди.

Характеристики

Привиди не мають тіла та ,отже, байдужі до любих живих потреб та не сприйнятливі до фізичних взаємодій. Безтілесність дозволяє їм літати та проходити через будь-яку тверду поверхню.

Ці духи можуть залишатися у світі через сильні почуття, наприклад, гнів або помста. Тому іноді вони можуть шкодити або намагатися довершити те, що не змогли за життя. На місцях великого скупчення привидів часто будують святилища, щоб не дати поникнути їм до світу живих. Боротися з ними можна за допомогою білої магії та астральної магії.

Сильні маги або магічні істоти, наче вампіри, здатні підкорити їх своїй волі та керувати ними.

Мають примітивні магічні здібності. Деякі привиди можуть тимчасово вселятися в живих істот.

Поява

Навігація