FANDOM

(У процесі написання та корегування)

Рубаки - це комедійний серіал, багатий на пародії класичних фентезі, фантастику та інші аніме. Також багато позичено з японські j-rpg, наприклад, що також само магічні здібності залежать лише від рівня інтелекту.

Evangelion 

У Slayers найбільше пародій на Neon Genesis Evangelion

  • Манга Chou-baku Madouden Slayers, vol. 3, #12) На сторінці де показаний Резо в оточенні людей, ясно видно персонажів з аніме Евангеліон.
  • А.Т.-поле

Star Wars

  • Меч світу. Пародія на світові мечі джедаїв з твору Зоряні Війни. Також артефакт має походження з іншого світу, що натякає.
  • Джави

SailorMoon

(чернетка)

Screen gs

На заставці у Slayers Next зображена книжка, де на обкладинці зовсім молоді Гаурі та Сільфіль. Але відомо, що герої зовсім не знайомі з дитинства та їх ранні роки прошли у різних країнах.

Також Сільфіль вдягнена у японське кімоно, а на траві лежить бенто - речі зовсім не характерні для світу Рубак. Якщо придивитися то зачіска дівчини схожа на "хіме-катто" (姫カット) - традиційну зачіску японських принцес.

На книжці надпис Slayers хіраганою "すれいやーず (хоча третій ієрогліф схожий не на い(і), а на ひ (хі), що можливо зроблено спеціально для гри слів). Зазвичай назви іномовного походження пишуть катаканою, але тут явна відсилка к класичному японському роману ***. Мабуть натякають, що Гаурі "герой роману" Сільфиль.

  • Пакота.  Пакота точнісінький покемон, виглядає як позашлюбної син Шайміна (Shaymin) та дігімона Террарімона, що має вуха-руки та світло-зелений окрас

Виноски

http://www.geocities.ws/slayersdatabase/references.html