FANDOM

Humanoids sandpeople

Староста племені

Народ піску (яп.: 砂族, suna zoku) чи люди піску — гуманоїди, зростом дещо нижчі від дорослої людини. Про них майже нічого не відомо.

Зовнішність

Невисокі чоловічки вдягнені у просторі коричневі плащі з капюшоном, що приховують їх з ніг до голови. Виглядають з під одежі лише ноги та руки. Можливо, ця манера вдягатися постала від необхідності постійного захисту від піщаних бур та спеки в пустелі, де вони мешкають.

Характеристики

Народ піску проживає племенами у поселеннях серед безкрайньої пустелі, мешкає у просторих юртах. З першого погляду, їх попит мало чим відрізняється від людського — в домівках повно простих побутових речей, зброї та іншого. Як і більшість інших гуманоїдів, мають свою мову, але можуть також розмовляти людською. Дружелюбні та соціальні.

Прототип

Це чергова пародія на «Зоряні Війни»[1], де був точно такий народ, але назвався Джава. Виглядають вони один в один, також замотані у одежу та мешкають у пустелі планети Татуін. На Татуіні ще мешкає інша раса, що називається Народ Піску, але ті більш схожі на людей та більш войовничі.

Поява

  • Аніме Slayers TRY, епізоди 3-4

Виноски

  1. Детальніше почитати о Джавах можна на Вукіпедії

Навігація