FANDOM

Я там, де кишать монстри, щоб перемогти їх!
Я там, де виблискують скарби, щоб їх захопити!
Хто б не став у мене на шляху, перемога буде за мною!

Ліна Інверс (яп. リナ=インバース ) — головна героїня всій саги Slayers. П'ятнадцятирічна чарівниця мандрує на прохання своєї сестри, щоб світ побачити і себе показати. Володіє надпотужною атакуючою магією і запальним характером. Любить поїсти, причому часто і багато. Улюблена розвага — грабувати бандитів і розбійників.

Імена та прізвиська

У Ліни декілька прізвиськ і імен, при чому деякі з них вона вигадала собі сама, а іншими нарекли її люди. Можна виділити чотири найвідоміших: «Бандитовбивця», «Плоскогрудий жах», «Ворог усього живого», і «Навдра» (Навіть Дракон переступить через неї з огидою).

Біографія

Ліна народилася у королівстві Зефілія у сім'ї купця та чародійки. Пригоди вабили її ще з малих років, - вона нав'язувалась до старшою сестри Луни у її тимчасових мандрах та пошуках.

Навчальну магічну освіту отримала у місцевій Магічній Гільдії, яку закінчила екстерном. Колір який їй присвоїли там по завершенню — рожевий. У новелах Ліна каже, що ніколи не з'являється на офіційних заходах Магічної Гільдії, тому що їй соромно вдягатися у рожеве.

Своє життя, Ліна проводить в дорозі. Іноді вона виконує доручення і завдання (добре оплачувані), але за них Ліні зазвичай не платять, тому що вона зазвичай не дуже добре (знищені села, зруйновані міста) виконує свою місію, хоча кінцевої мети все ж таки досягає. Основна і улюблена розвага Ліни (після порятунку світу звісно) це грабіж і «Боротьба з тиранією розбійницьких зграй». Після таких набігів — розбійники залишаються без копійки грошей (ті, кому не пощастить, залишаються лежати на землі засмаженими трупами). А Ліна «законно» отримує здоровенні мішки, набиті коштовностями та артефактами.

Зовнішність

Тендітна, виточена дівчина зростом біля 150 см на початку своїх мандрувань. З віком ріст змінюється.

В неї вогняно-червоне волосся та багряні очі. У самих перших ілюстрація до новел Ліна була звичайною шатенкою, а потім колір швидко змінився на рудий. В залежності від версії окрас може колебаться від темно-червоного, як у ОВА до рудого, як на обкладинках пізньої манги. Коли Ліна перевантажує себе потужними магічними закляттями — наприклад, ГігаСлєйвом —волосся на деякий час становиться зовсім білим.

З самою болючою для Ліни темою — розміром грудей— відбувалися радикальні пертурбації. Про точний розмір досі нічого не відомо. Наприклад, на багатьох ілюстраціях новели від Араїзумі Руї в Ліни розмір середній або навіть більше (особливо за японських стандартах). В ОВА в Ліни грудь звичайного розміру, але Нага неодноразово висміює дівчину, давая образливі прізвиська та характеристики. У манзі видно, тчто розмір Ліни приблизно другий, але Гаурі, як і Нага, теж коментує його як "плоский". Авжеж це можна списати на комедійний ефект. І Нага, і Гаури не сприймають Ліну, як дорослу людину. Але вже у 2008 році був затверджений дизайн де у Ліни справді маленький бюст.

Екіпіровка

Короткий меч. Використовується лише у ближньому бою, коли не можливо атакувати магією.

Бандана. Чорна смужка-пов'язка на голові, що закриває лоба. На деяких ілюстраціях має магічні письмена.

Кров Демонів (Demon Blood) -Чотири амулета. Раніш належали Лею Магнусу, потім Зеросу. А вже від нього перейшли до Ліни.

Наплічники. До 3го тома новел носила зроблені з величезної черепахи. Були знищенні у бою. З 4 по 6 том куплені у столиці Сейлуна магічні наплічники з кісток дракону та мали золоті оборки. Знищені у битві з Зумою. З 6 по 15 том купила нові у місті Везенді  Чорні, матові з золотою окантовкою. У кожному встромлені красні круглі амулети. З кого зроблені - невідомо, але виглядали схоже до самих перших наплічників з черепахи але з іншою текстурою.

Характер

Ліною рухають дві сили. Це Влада і Гроші. Її вчинки не завжди доброчесні і рідко вписуються в рамки закону. Хоч Ліна і стверджує, що діє в ім'я Добра та Справедливості, це не заважає їй брати величезні гонорари за свої послуги. Дуже складно визначити характер Ліни, вона готова ризикувати життям заради своїх друзів, але ніколи не зробить що-небудь собі на шкоду.

Іноді її вчинки позбавлені логіки і здорового глузду, а її запальний і вибухонебезпечний темперамент не обіцяє нічого хорошого, як її суперникам, так і друзям, що випадково підвернулися під «гарячу руку». Але насправді Ліна не така вже й погана, в глибині душі вона так і залишилася сором'язливою дитиною, але признатися в цьому вона не зможе навіть самій собі.

Цікаве

  • Араізумі Руі признавсь, що за основу зовнішності Ліни взяв акторку Одрі Хепберн ( Audrey Hepburn).
  • На лобі у Ліни дві чорні цяточки, що cкриті банданою. Вони нічого не означають. Художник домалював їх, тому що без звичної чорної смужки лоб Ліни виглядав пустим.
  • Ліна боїться на світі лише двох речей: слизняків та рідної сестри.
  • У грі DotA є пряма відсилання к Рубакам: цілий персонаж з ім'ям Ліна Інверс. Вона володіє вогненною магією та також має червоні волосся та очі. А закляття що вона використовує схожі за назвами.

Поява

ЛІна головна героїня, тому присутня у всіх творах.

Виноски