FANDOM

Шаблони документаціяЩось тут шаром прокотило...
Ця стаття, явно незавершена. Будь ласка, доповніть її, а потім приберіть це повідомлення. Для вказівки, що ви працюєте над статтею використовуйте шаблон {{Працюю}}.
Люди - найпоширеніша раса світу. Переважно усі головні персонажі твору - люди.

Характеристика

Тут все як в нас з тією різницею, що люди зі всесвіту Рубак можуть використовувати магію. Деякі індивіди навіть володіють телепатією, пророцтвом та іншим. Однак існує різниця щодо магічних здібностей: деякі люди взагалі не здатні чаклувати або мають обмеження на деякі види магії (вроджені чи набуті). Так, наприклад, якщо людина розуміє та знає, як скастувати Драгу-Слєйв, це зовсім не означає, що вона зможе його створити. Одночасно з цим, низькорівневе закляття як Лайтіг доступні усім охочим, треба тільки запам'ятати як його кастувати. Іноді обмеження до магії можуть бути чисто психологічні (ненависть до насилля) або набутті з досвідом : захоплення білою магією може призвести до складностей з чорною, наприклад.

Розповсюдження

Людство проживає на усіх континентах та сліди його прибування можна побачити у самих важкодоступних куточках планети. З кожним роком люди займають все більші території, навіть займаючи колишні поселення інших гуманоїдних рас.

Навігація