FANDOM

Лей Магнус (яп.: レイ=マグナス : rei magunasu , aльт. Рей Магнас) — був могутнім чаклуном, що жив за часів Війни Падіння Монстрів.

Поширена думка, що він є одним з П'яти Великих Мудреців, але офіційного підтвердження не було.

Винаходи

Лей — винахідник двох найпотужніших заклинань: Dragon Slave та Blast Bomb. Спочатку заклинання Dragon Slave називалося Dragon Slayer, що буквально означає „Вбивця Драконів“ . Отож вперше Лей випробував це заклинання, вбивши могутнього 1600-річного срібного дракона.

Також він створив "Талісмани Крові Демона", що стали одними з найпотужніших артефактів світу.

Біографія

Про життя Лея зовсім нічого не відомо. Окрім винаходів він став знаменитий тим, що у його душі була запечатана одна з семи частин Рубіноокого Шабранігду.

У інтерв'ю Канзака казав, що головні причини пробудження частини Шабарнігду у Люка і Лея буди схожі: вони зненавиділи людство настільки, що прагнули поквитатися з ним. Лей став свідком кривавої бійні між народами різних країн, що розпочалась у перші роки Війни Падіння Монстрів. Він навіть не загадувався, що насправді основною причиню та цілю розв'язування війни між людьми, стало прагнення Фіберзо пробудити у ньому частину ма-о.

Lei Magnus 01

Лей Магнус разом з частиною Шабарнігду запечатаний у кризі.

Під час війни Лей Магнус відав Зелосу свої "Талісмани Крові Демона" за якусь послугу, але що саме той зробив досі не відомо. Автор лиш натякнув, що це було якось зв'язано з його військовими досягненнями.

Проте, план мазоку провалився, бо Аквалорд Раградія переміг Магнуса-Шабарнігду та запечатав його у вічній кризі десь у горах Катаат. Потім ця частина Шабарнігдо отримає назву "Короля демонів Півночі".

Лей разом з фрагментом Шабарнігду все ще живі, але не в змозі покинути місце, де вони заморожені.

Появи та згадки

Лей Магнус згадується досить часто, але особисто зустрічається лише у грі Slayers (SNES), як ворог. Крім того, він часто з'являється у післямові новел, разом L-сама під псевдонімом «Buka-S» (підлеглий-S).

Етимологія імені

Магнус (マグナス) — популярне прізвище у середньовічній Європі, що цілком вписується в сеттінг європейського фентезі, де відбуваються події Рубак. На латині magnus означає "великий".

Лей або Рей (レイ) — Рей перекладається з японської як «душа» або «холод», що досить іронічно, враховуючи те, що він ув'язнений у кризі.

Галерея