FANDOM

Зовнішній Світ — увесь відомий світ Рубак, що є за межами магічного бар'єру назовні від Внутрішнього Світу.

В книгах

— Крім нашого світу є й інші. Кожен лежить на вершині посоха, що стоїть в Океані Хаосу. Світи круглі і плоскі... навроде пирога, насадженого на воткнутую в землю парку, — я активно жестикулировала для більшої переконливості. — Ми живемо в одному з них.
Цю версію визнають більшість магів, але я з нею погоджуватися не зобов'язана. Сумніваюся, однак, що Гаурі зможе оцінити мої сумніви, тому я не стала заглиблюватися в цю тему.
— З початку часів за контроль над кожним із світів борються дві сторони. Одна — Боги, інша — Мазоку. Боги намагаються захистити світи; Мазоку — зруйнувати і дістати їх підтримують посохи.
— У деяких світах перемогли Боги, там все спокійно. В інших світах перемогли Мазоку, і ці світи знищені. У нашому світі битва ще не закінчена. Рубіноокий Шабранігдо і Сяючий Дракон Цефеїд боролися за його долю. Війна тривала тисячу років, поки Цефеїд не розколов Шабранігдо на сім частин, і не запечатав їх в різних частинах світу.
Гаурі невпевнено кивнув:
— Значить Боги перемогли?
— Запечатав, не значить — знищив, — похитала головою я.
— Але ж тіло розділили на сім частин...
— Якщо б цього вистачило для його смерті, його не звали Повелителем Тьми. Запечатавши Шабранігдо, Дракон Світла знесилив і занурився в Океан Хаосу.
Гаурі скорчив пику:
— Досить безвідповідально з його боку.
Я не змогла приховати усмішки.
— Не переживай. Цефеїд побоювався відродження Короля Демонів, і наостанок, він створив чотири своїх копії: Земний, Небесний, Водяний, і Вогненний Королі Драконів. Вони відповідають за захист північної, східної, південної і західної частин світу. Згідно з легендою, це було п'ять тисяч років тому. Близько тисячі років тому, побоювання Дракона Світла підтвердилися. Одна з семи частин Шабранигдо оволоділа людською істотою і відродилася. Король Демонів заманив у пастку Водного Короля Драконів і зміг його перемогти, залишивши північ без охорони. Однак у процесі, Король Мазоку був прикутий до землі і позбавлений здатності рухатися.
Гаурі моргнув.
— Яка безглузда битва.
Я знову похитала головою.
— Це тільки показує, наскільки ці двоє були слабкіші. Коротше, в результаті баланс світобудови порушився, і з'явилися ті, кого ми називаємо "чудовиськами темряви".
Гаурі присвиснув, очевидно, він вражений до глибини душі.
— Не важливо, наскільки правдива ця історія, але в минулому на півночі точно існувало якась сила, гідна називатися Королем Демонів.
Гаурі глянув на мене.
— Так цей Зел-хтось-там, коротше хлопець в білому, намагається відродити другу з семи частин Шабранігдо?
— Саме так, — кивнула я. — Принаймні, за словами Червоного Священика Резо.
— До речі, — пробурмотів Гаурі. — Не дивлячись на видиму ввічливість, схоже ти не довіряєш цього Резо.
Я моргнула. Дуже проникливо для Гаурі.
— Немає жодних гарантій, що він справжній Резо, — пояснила я. — Це жива легенда, і останні десять років його ніхто не бачив.

Ліна пояснює Гаурі існуючу світобудову. Червоноокий