FANDOM

Це секрет!

Зерос, Зелос або Кселлос -  хитрий і загадковий , що представляється «таємничим жерцем», — чудовий брехун і маніпулятор. Він тонко грає на відчуттях всіх, хто навколо нього, а іноді і на нервах.

Кселлос — демон-мазоку, він створений своєю пані Зеллас Металліум. Під час Війни Відродження Рубіноокого, власноручно знищив більше тисячі золотих драконів. Кселлос може допомогти, але тільки у тому випадку, коли це вигідно йому, проте Ліна не проти такого компаньйона.

Ім'я

Його ім'я звучить як Зеросу, але читається як Зелос. Але у фандомі прийнято називати персонажа "Кселлос" - це калька з англійського "Xellos". Можливо перекладачі бажали зробити його ім'я менш схожим з ім'ям Зелгадіса або Зелас.

Зелос (яп.: ゼーロス - 古希: ΖῆλοςZēlos)- в давньогрецької міфології божество суперництва, є втіленням заздрості і ревнощі. Цім ім'ям названі багато персонажів в японських іграх та аніме.

Хазяйка 獣王(グレーター・ビースト)ゼラス=メタリオム Зелас Мелалліум

Відредагуйте, будь ласка

У війні Kōma, Xelloss власноруч убив тисячі золотих драконів; він боявся і ненавидів їх досі. Вони ставляться до нього як вбивця Дракона, хоча він не любить це ім'я, напевно тому, що не вписується в "картинку" він хоче, щоб інші бачать у ньому. Після війни, перед подачею Hellmaster, Xelloss обов'язок протягом тисячі років, щоб знайти бродячих копії Клер Біблії і знищити їх так, щоб люди не могли знайти простий спосіб перемогти mazoku (з Zanaffar), або використовуй силу повелителя кошмарів.

Xelloss володіє всіма здібностями високого рівня mazoku, включаючи здатність переміщуватися за допомогою предметів або навіть людей, а також здатність підтримувати неймовірно докладні проецированной формі, імітуючи навіть нутрощі людського тіла. Він також може змінити свою людську форму за бажанням, перемикаючи свою стать з чоловічого на жіночий, якщо він того забажає. Він має вузькі фіолетові очі, що сяяли, і його погляд дуже холодний і зловісний. Це цілком може бути навмисним: він закриває очі, або хоча б щілину, разом з носінням веселий вираз, але коли він відкриває їх, його обличчя змінюється від простих до загрозливих в одну мить. Одяг він, здається, носити і його співробітники є частиною його фізичному прояві і може стати безтілесною, як і інші його. (Наприклад, у п'ятому романі Рубаки, йому вдалося вислизнути від Амелія Уіл Тесла Saillune хоча мертва хватка на його одязі.) Перш ніж він продав їм Ліна, він володів талісмани крові демона. Він отримав їх під час війни Kōma в якості нагороди від Shabranigdu.

Істинна форма Xelloss'

Дещо незвично для mazoku його авторитету, істинної астральної формі Xelloss-це простий чорний конус. Коли він бореться у своїй дійсній формі (що зазвичай відбувається, коли він стикається демонів), його улюблена тактика-щоб мчати до своїх опонентів на високій швидкості, як гігантський бур, з'являються на фізичному плані тільки в останній момент, щоб садити їх. Як просто, як ця атака може здатися, що він достатньо сильний, щоб убити низкоранговых mazoku як Seigram в одному ударі, і навіть серйозно зашкодити загальному як Rashatt. Якщо ситуація цього вимагає, Xelloss також можна розділити на Рій дрібних свердел, які швидко крутив мети, неодноразово тікала з астральної стороні, щоб напасти і потім зникають. У той час як ця атака завдає менше шкоди в окремих удару, частоту ударів і складність ухилення робить його більш ефективним. Можливо Xelloss, щоб використовувати цю атаку, зберігаючи свою людську форму.

Personality

Якщо йде дискусія в фандом вбивці, який ніколи не прийде до кінця, це повинен бути один про особистості Xelloss'. Таємниця, що оточує цей персонаж залишає багатьох людей гадати про те, що його наміри насправді, точно, як він відданий, і які відносини він по-справжньому з іншими головними героями. Думки сильно відрізнятися від "бездушних mazoku" на "доброякісні трікстер". Хоча ці кінцівки, як правило, ігнорують деякі факти канону, менш радикальні представники обох сторін можуть виділити достатніх доказів на підтримку своєї теорії. Це стало можливим завдяки тому, що Xelloss' дії можуть бути інтерпретовані різними способами; те, що він говорить, часто розходиться з тим, що він робить і що він, здається, не часто, як видається, розходиться з кінцевим результатом. Нижче наведено деякі ознаки за якими можна стверджувати зі значним ступенем достовірності.

Більше звір слуга, Xelloss-її посланець і посередник, через якого вона діє. Він ніколи не ослухається прямого розпорядження начальства, навіть якщо він насправді не згоден з тим, що вони хочуть його зробити. В якості прикладів можна навести, коли він не думав Valgarv б хитнувся в бік Shabranigdu, але все одно запитав його, а також коли Hellmaster Fibrizo запозичили його від Творця, щоб захистити Ліна інверс, так що вона змогла б кинути Гіга Слейв. Однак дані про те, що Xelloss любить і часто використовувати будь-які дрібні дати йому в його наказом, в цілях виконання його власних бажань. Це особливо помітно в його призначенні з Fibrizo, коли він був змушений слідувати плану, він, здавалося, зовсім не подобається.

Xelloss часто представляє себе як Трикстер священик з поважної причини - він буде вводити в оману або обдурити, щоб отримати його мета досягнута, як він сам заявив, що він ніколи не відверта брехня в принципі, тому що його керівництво, як правило, мають хоч дещицю правди в них. Часто, він буде пустувати, просто щоб подивитися на реакцію оточуючих його людей, або маніпулювати іншими, щоб зробити роботу для нього, здавалося б, просто, тому що він може. Його знаменита фраза - "больова уа сумніви десу" (що означає "це секрет"). Незважаючи на свої величезні повноваження, він віддає перевагу витонченість і маніпуляції над насильством, хоча коли Xelloss не вступати в боротьбу, він відомий безжальним ворогом.

Що б не сталося, Xelloss завжди залишається ввічливим, звертаючись до всіх, навіть своїм ворогам, як -Сан. Він також, здається, є певне почуття гумору, яка показує навіть у ситуаціях, де видаючи себе за людину не є строго необхідним.

Relationships

Можливо Xelloss той, чиї відносини з іншою групою Рубаки відрізняється найбільш в романах, порівняно з аніме. В цілому можна сказати, що він не настільки інтегровані в партію в романах, а інші терпіти його ще менше. Ці відмінності будуть відзначатися при необхідності щодо кожного головного героя.

В аніме Ліна інверс і Xelloss мати взаємну повагу один до одного, принаймні, хоча може бути трохи перебільшення, щоб сказати, що вони насправді друзі. Xelloss, здається, насолоджується хаосом, який слід Ліни, де вона йде, і часто бачив її, хоча йому було доручено зробити так. Коли за наказом, Xelloss зазвичай використовує репутацію Ліни, повноваження та особу, щоб просунути його власний порядок денний, хоча і таке часто залишає його на приймаючій стороні замкнутий захоплення. Ці риси характеру є більш або менш присутня в романах, але в меншій мірі: Xelloss представляється більш віддаленій, мабуть, дещо збентежив той факт, що Ліна, на відміну від більшості інших людей, яких він торкнувся, здатний бачити ширшу картину речей і тому не так легко обдурити.

З-за своєї постійної місії, щоб знищити всіх Клер рукописів Біблії, Xelloss знищив один такий документ, який Zelgadis Graywords були в пошуках, заради лікування; химери відтак ненавидить Xelloss з пристрастю, яка не турбує mazoku найменшого. Ідея про те, що Xelloss постійно дражнить однак Zelgadiss походить від фанон, так як після цього інциденту Xelloss не конкретно химери з його витівками, хоча ворожості інших виявилися довговічними.

Xelloss слухає Амелії "справедливість промов" з атракціонами і легке цікавість, хоча він дещо збентежили її іноді дитяче поведінку, особливо в романах. Як mazoku підтримуються і посилюються негативні людські емоції, Амелія має можливість зробити Xelloss погано, навіть слабка, шляхом бомбардування його довгої, бурхливої тиради про красу буття, навіть, як вона сказала "життя прекрасне" достатньо, щоб змусити його плазувати.

Xelloss, коли врятував її від групи бандитів, Мартіна Zoana Крейда Навратілова захопився з ним. У свою чергу, Xelloss терпіти її і дозволила їй слідувати за ним, забавляють її бойовий дух і точно визначені цілі і використовують її в основному, щоб насолити Ліна. Мартіна зрештою кинув Xelloss дізнавшись, що він був mazoku.

Філія уль Копт-єдина людина, як відомо, роблять Xelloss-справжньому злий. Незважаючи на свої власні зусилля, щоб бути ввічливою, вона завжди ставить його вниз або грубіянити йому, і таким чином, він неприємно у відповідь. Звикли на інших драконів обережні манери при підході до нього, Xelloss не розуміє, звідки у неї навколо нахабно ображаючи його з такими іменами, як Namagomi (сирий сміття), і він не зовсім знає її ставлення хоробрість або просто дурість. Він ніколи не відповідає йому нічого більше, ніж слова, хоча, який є предметом численних інтерпретацій, разом з злегка помітна зміна в їх відносинах у другій половині Рубаки спробувати.

Xelloss був спрямований Valgarv, щоб перетворити його в бік Shabranigdu це. Valgarv відмовився, і таким чином Xelloss наказали вбити його. Однак Xelloss заниженою потужністю Valgarv, і був поранений в боротьбі. Xelloss приймає обережністю навколо Valgarv, тому що він може бути одним з небагатьох, хто міг протистояти йому.

Хоча інші ввічливо, Xelloss показав трохи поваги, коли він зіткнувся з хаосом Гарв Дракона, відмовляючись звертатися до нього з суфіксом -сама, як він робить з іншими підлеглих лордів. Єдиний раз, коли він дзвонив хаос Дракон -сама, це було в саркастичному тоні. Xelloss показав глибоке презирство взагалі до тих, хто на стороні Гарв, наприклад Valgarv, Кафедра, Mazenda або Seigram.

Виноски

Шаблон:Рубаки