FANDOM

Зангулюс (англ. Zangulus; япон. ザングルス Ромадзі zangurusu) - це мандрівний мечник в серіалі "Рубаки". Його Японський голосової актор 敏 島田 Бін Сімада. У рівняють з центральним парком ЗМІ, він озвучує Лайам о'Меллі в епізоді 13 і Тед Льюїс в епізодах 14-21 і 49-52.

Характеристика

Зангулюс (Zangulus) найманець, і він мечник значне майстерність. Хоча він не може використовувати магію, Zangulus носить зброю під назвою виття меч, магічний меч, створений Резо, які можуть знімати відмінні пориви вітру. Zangulus спочатку найняли, разом з чаклуном Vrumugun, як мисливець за головами Еріс Vrumugun і копія Резо, щоб захопити Ліна інверс, Гаурі Gabriev, і Zelgadiss Graywords, і залучити їх до Sairaag. Незабаром він став одержимий боротьбою з Гаурі, щоб побачити, хто був кращим фехтувальником. Він і Гаурі все-таки поєдинок в лабораторії Резо, але Гаурі виграв у підсумку, і Zangulus потім наліво. Він пізніше повторно з'явився в кінці Рубаки поруч, дивлячись на реванш. Втім, Гаурі був у полоні Hellmaster Fibrizo під час, так Zangulus не отримати шанс на поєдинок з ним вдруге. Він, однак, допомогти Ліні і іншим боротися Hellmaster.

Саме в цей час, що Zangulus зустріла і закохалася в Мартіна Zoana Крейда Навратілова, з якою він одружився після битви з Hellmaster.

Відносини

Хоча Zangulus сповнена рішучості здолати Гаурі в поєдинку, зрозуміло, що він має велику повагу фехтувальник, хоча він дуже хоче, щоб це визнати.

Zangulus і Мартіна закохався під час битви проти Hellmaster, і він став захищати її. Не довго після того, як бій закінчився, вони одружилися, і він став царем Zoana.

Дрібниці

  • Zangulus разом з Мартіною, це оригінальний персонаж, створений співробітниками аніме, він не з'являється в оригінальній дилогії.
  • Він ще може бути хоча і вважаються каноном характер, оскільки в серії сюжет і актори були під наглядом і затверджена Хаджиме Kanzaka.

Виноски

Шаблон:Рубаки