FANDOM

Humanoids elfy

Фестиваль у поселені ельфів

Ельфи (яп.: エルフ, erufu, "ельф") — гуманоїдна раса, що схожа на людей: як фізично, так і соціально. Але ельфи живуть довше.

Зовнішність

Виглядають як люди з загостреними вухами. Може здатися, що вони нижче за середню людину, але це хибне уявлення викликане тим, що на шляху Ліни зустрічаються лише юні представники цієї раси. А ельфам, щоб вирости до розміру дорослої людини потрібно в 2-3 рази більше часу.

Характеристики

  • Ельфи довгожителі. Середній вік десь 200 років.
  • Вони світлі істоти, як і золоті дракони, підтримують лише Шінзоку.
  • Мають свою мову, письменність, культуру та традиції. Можуть розмовляти людською мовою.
  • Більшість ельфів намагаються уникати інших рас. Мешкають у скритних віддалених поселеннях. Але бувають винятки, коли ельфи товаришують або проживають разом з людьми.
  • Ельфи активно брали участь у Війні Падіння Мазоку, займаючись при цьому дослідженнями, результат яких повинен був допомогти перемогти монстрів. Деякі з цих експериментів виявилися вкрай невдалим.
  • Усі ельфи мають магічні здібності. Але напевно не відомо, чи вони вище за людські або це лише наслідок довголіття, що допомагає ельфам набратися опиту та знань.
Lark ta sestra

Ларк з сестрою працюють у полі

Представники

Поява

  • Encyclopedia Slayers, стр. 195
  • Slayers Reading, стр. 205
  • Новела Slayers, том 1
  • Новела Slayers,  том 13
  • Аніме Slayers: The Motion Picture
  • Майже усі ігри

Навігація