FANDOM

WarningОбережно! Тут діється якась невідома магія...
Над цією статтею ведеться робота. Не треба її чіпати. Ви можете виправляти в ній тільки граматичні помилки. Якщо виникли питання по статті, то перейдіть на сторінку обговорення.

Ділгір (яп. ディルギア , dirugia, англ. Dilgear) — напів-звіролюдина[1], напів-троль; один з декількох найманців, що разом із Зелгадісом шукав філософський камінь.

Зовнішність

Будучи наполовину звіролюдиною, Дігір має основні звірячі риси: вовчу голову, тіло повністю вкрите хутром та короткий хвіст. Завдяки частині троля він вище та розвиненіше аніж інші представники людей-вовків, а також має хутро незвичного зеленуватого відтінку.

В аніме Ділгір вдягнений дуже просто: пару рукавичок, черевики, синя туніка з поясом, невелика та легка шкіряна броня, що покриває лише верхню частину грудей та плечі. У манга-версії обладунки охоплюють весь торс, а також Ділгір носить штани.

Здібності

Частина тролю надає регенерацію, яка дозволяє миттєво загоювати будь-яку рану. Це, в купі з непоганою навичкою фехтування, зробило з Ділгіра цінного найманця.

Біографія

Початок

Подальша доля[2]

Ділгір не шукав шляху, щоб помститися Ліні або Зелгадісу: його робота закінчилась разом зі смертю роботодавця та він відправся на пошук нової. Але можливості підзаробити так і підвернулося, тому йому прийшлось голодувати майже місяць. На жаль, регенерація проти голодної смерті безсильна отож так би він і помер, як щоб не дошкандибав до Зефілії, де зустрів офіціантку Луну. Та зазвичай підгодовую бездомних кішок та собак, тому прийнявши Ділгіра за звичайного пса нарешті нагодувала бідолагу. Наступного ранку Ділгір порснувся у собачій будці з ланцюгом на шиї. Луна заявила, що його віднині звуть Спот. Він намагався пояснити Луні, що він не пес, і звати його Ділгір. Але та його не слухала.

Ділгір в манзі

Manga dilgear

Малюнок в манзі

Ділгір з манги лише трошки відрізняється від оригінальної новели та аніме-версії. І не лише тим, що носить штани. Там він з самого початку працює лише на Резо та не знаходиться під керівництвом Зелгадіса.

Потім, так і не дізнавшись про смерть свого роботодавця, починає працювати на Копію Резо разом з людиною-рибою Раханіму. У двох вони організують напад на Ліну з Гаурі, котрий, звичайне діло, закінчується цілковитим провалом.

Поява

  • Encyclopedia Slayers, стр. 170
  • Slayers Reading, стр. 149 
  • Новела Slayers, том 1 та 3
  • Манга Choubaku Madouden Slayers том 2, 3, 5
  • Аніме Slayers, епізоди 4-7
  • Аніме Slayers EVOLUTION-R, епізод 10
  • Аудіо-драма Slayers EX 2,4
  • Аудіо-драма Slayers N>EX 4
  • Аудіо-драма Kaette Kita

Примітки

  1. Часто у перекладах аніме його називають "вервольфом", хоча у японській чітко промовляють "джуу-джін", що означає "звіро-людина".
  2. Про його майбутнє розповідає автор у інтерв'ю до журналу "Бластер!".