FANDOM

Зовнішній Світ Світу рубак відділений від Внутрішнього Світу захисним магічним бар'єром. Проте, обидва вони складають суцільний Світ рубак.

Анонс

Icon метлаЦю статтю слід вичитати і відредагувати!
Може в неї відсутня вікі розмітка, може текст перекладено якимось технічним перекладачем. Ця стаття, явно потребує допомоги. Будь ласка, виправте її.

Світ покоїться на верхній частині моря Хаосу

Ніхто не знає, як давно і як довго існувало море Хаосу. Проектування від моря Хаосу чотири «штаби» і Slayers відбувається на одному з цих штатів.

(Вид: інші великі роботи Hajime Kanzaka, в Загублений Всесвіту , відбувається на іншому літаку, з Dark Star і Vorfeed.) До прийняття Hellmaster Fiblizo, частина світу, де пригоди Ліни мали місце був відрізаний від решти світу за допомогою "бог-герметизирующего поле." Так як існує не так багато даних про світі за межами поля, що буде пояснено тут світогляд належить народу в межах області.

Існування Богів і Мазоку (Mazoku)

На кожному з «штабів», є Бог і Лорд демон. Бог, прагнучи захистити персонал тримається світ, і Лорд демон, намагаючись взяти під контроль персоналу, розходяться. У світі Ліни, і Бог, і демон король впав в підпорядкування ні з силою не перемогла. Проте, обидві ці сили не є дійсно мертвий, але залишили за собою частин: вони є Mazoku і Боги (shinzoku).

Біблія про Світ

У світі рубак існує щось, зване Клер Біблія. Спочатку це було знання Дракона Господня вода, яка продовжує існувати як розмірної основи після його поразки.

Простіше кажучи, це як величезна база знань про світ. Через це, Клер Біблія не може відповісти на такі питання, як "Хто що думає?" але він може виявити будь-яких знань, якими володіють боги. Інформація з Claire Біблії має на увазі, що попереднє світосприйняття займають люди неправильно, через те, що Біблія говорить, що Клер море хаосу не є "місцем", але замість цього "буття". Це означає, що «штаби» і «світи» є лише окремі частини моря Хаосу ...

Історія

Століття тому, коли були створені "штаби", битва між Flare Dragon Ceiphied і Рубі Eye Shabranigdu вже почалася.

Ніхто не знає, як довго ці дві держави боролися, але відомо, що деякі проміжні результати були досягнуті приблизно 5000 років тому.

Територія Відомого Світу Рубак була розділена на сім частин і вони були запечатані, в той час як Flare Дракон, повністю витрачені, втоплені в море Хаосу.

Проте, Ruby очей був тільки запечатані - не руйнуючи - і Flare Дракон залишив позаду чотирьох частин себе - Земля Дракон Господи Дракон Вода, Вогонь Дракона, і Sky Dragon Lord - щоб захиститися від Рубі Eye. Іншими словами, бій насправді не закінчилася. Kouma-sensou (Війна Воскресіння короля демонів) Війна між Господом Дракона Води і короля демонів Півночі було викликано Hellmaster Fiblizo приблизно 1000 років тому. На початку війни, Mazoku напали на драконів Пік Драконів, і відбулося різке збільшення числа нападів демонів, який показує, що Hellmaster не було жодного наміру негайно атакувати Дракона Води. Метою цих дій було, ймовірно, розбудити Рубі Eye, який був запечатаний у члени людської раси. Цей план працює, успішно воскрешає одну з семи частин Рубі очі, короля демонів Півночі, який потім веде війну на Дракона Води. Те, що Mazoku зробив в ході цієї битви був створити «бог-ущільнювальну поле" шляхом розміщення Hellmaster Fiblizo, Deep Sea Dolphin, Великий Звір Zelas-Metallium і правитель Grauscherra на півночі, схід, південь і захід точок Kataart гір, де Господь Дракон води проживав. Це послабило Дракона Води. Використовуючи Chaos Dragon (який також був дракон) в якості середовища, короля демонів Півночі вдалося компенсувати різницю між однієї четвертої Flare дракона і однієї сьомої Рубін очей. Зрештою, Господь Дракон води був розбитий, але король демонів Півночі став не в змозі рухатися від Kataart гір. Ця величезна битва беруть участь люди, ельфи, дракони, і мазоку (Mazoku). В результаті цієї битви, сила богів, який був одним з небагатьох способів боротьби з Mazoku, було втрачено.

Рубаки Терміни

Дуже давно

Рубі Shabranigdu очей і відблиски Дракона Ceiphied боролися за мир.

близько 5000 років тому
  • Рубіновий очей розділяється на сім частин і опечатані.
  • Спалах Дракон виходить чотири частини сам і тоне в морі Хаосу.
близько 1000 років тому
  • Fiblizo Hellmaster приносить про війну воскресіння короля демонів. За цей час одна з семи частин Shabranigdu прокидається.
  • Разом з армією Mazoku, короля демонів Півночі воює на воду дракона в горах Kataart.
  • Король демонів Півночі здобув перемогу, але буде не в змозі рухатися з гір Kataart.
120 років тому

Магія-звір Zanaffar з'являється в Sairaag, але перемагає герой з мечем світла.

20 років тому
  • Дирус другий, правитель царства Дирус атаки короля демонів Півночі. Однак його солдати знищили і він проклятий з огидною Raugnut Rusyavuna.

Знамениті люди в історії Світу

Shazaard Lugandi маг

Називається 'Великий' магами. Близько половини цінних магічних предметів, які існують в світі були створені ним.

Ло Glaon маг

Один з п'яти великих мудреців. Він присвятив своє життя вивченню білої магії.

Рей Магнус Маг

Легендарний маг, який створив заклинання, такі як Dragu Slave і вибух бомби.

Резо Червоний священик

Один з п'яти великих мудреців. Сказав служити царства, мандруючи по землях, допомагаючи нужденним. Відродження Рубінові очі те, що починається згубний Резо.

Країни, міста, селища і села

СвітСеріалу01

Карта Внутрішнього світу аніме серіалу Slayers. Позначення на карті: 1.Атлас, 2.Сайрааг, 3.Столиця Білої магії, Сейрун, 4.Мане, 5.Візенді, 6.[Гурія], 7.пік Дракона, 8.Безельд, 9.Солярія, 10.Тельмурд, 11.Кримзон, 12.Королівство Зефілія, 13.Катаахо

Пригоди Ліни на місці розміром Європі. Земля поділена на країни (імперії, Федерації тощо, але в основному монархій), але немає чітких меж, тому що капітали знаходяться в оточенні ряду великих міст, які потім з'єднані з іншими великими містами по дорогах, і вздовж цих доріг міст та сіл. Це означає, що далеко від дороги, є безлюдні гори і ліси, і є землі, які неможливо провести межу. Більшість людей думають, щось на кшталт: "в гори-моя земля". Записи регулюється на міському рівні, але можна майже вільно переміщатися між країнами.

Видатні місця

Зефелія (Zefielia)

  • Місце народження Ліни.
  • З деяких причин, багато "героїв" і "легендарні" люди родом з цієї країни. Коли найманих вбивць і шпигунів послали на цю землю, вони не повернуться і навіть Лицар Ceiphied сказав, що тут працює офіціанткою.

Гори Катаарт (Kataart)

  • Спочатку "свята гора" охоронялися води Дракона, але після війни воскресіння короля демонів, він був перетворений в штаб-квартиру короля демонів Півночі.
  • Є також Димос Дракони, кажуть, знаходяться лише тут.

Штаб-квартира Червоноокого Лорда

  • Fiblizo Hellmaster правилами пустелі руйнування, яка лежить на схід від гір Kataart.
  • На захід, правлячий Демон моря, глибоководний Дельфін; блок-Айленд-Вовка, Південного домену великого звіра Zelas-під назвою. Grauscherra ханству взяла на Північний полюс в його штаб-квартирі.

Культура

Порівняно з нашим світом

Світ в основному нагадує Європу в Середні століття. На місце науки, сила магії є домінуючим. Однак, оскільки є засоби комунікації, такі, як "Корольок-диски" і "бачення" (заклинання) немає особливої різниці з нашим світом.

Дієта

Люди можуть отримати гідну їжу, коли є ІПН. Тим не менш, мандрівникам доведеться покладатися на такі речі, як сушене м'ясо або полювати і збирати все, що навколо.

Розваги

В деяких місцях є такі речі як стрибки, село заходів, спрямованих на залучення аутсайдерів, і нічого з таверни по борделях. Ну, вони досить поширені, що якщо ви знаєте, де шукати, ви можете знайти їх.

Політична структура

Більшість країн і світів є монархіями. Є король відповідає, і під ним лорди, і тоді під лордів-мерів і сільських старост. Лорди досить багато, можна робити що завгодно...

Наука та медицина

Наука не розвивається, так як магія використовується частіше. Однак в області біотехнології і створення химер досить далеко просунулися.

Виноски

Шаблон:Рубаки