FANDOM

Астральний план (яп.:アストラルサイド, Asutoraru saido; "астральна сторона" ) — це простір духовного  буття всього сущого. Тому його ще називають духовна сторона світу (яп.精神世界面 Seishin sekai-men).

Кожна жива істота має астральне тіло, яке люди зазвичай називають "душею" . Ця "душа" за формою виглядає, як аура тіла та щільно зв'язана з розумом і свідомістю власника. Якщо астральне тіло пошкоджено — свідомість плутається. А якщо зруйновано — істота миттєво вмирає, при цьому тіло у фізичному світі буде виглядати зовсім неушкодженим. Фізично вплинути на астральне тіло неможливо, тільки за допомогою певних заклинань.

І якщо для більшості істот у світі, астральне тіло лише одна з важливих складових їх сутності, то деякі істоти фактично живуть лише у астральному плані. Наприклад, мазоку. Вони мають лише астральне тіло, а свою фізичну оболонку "проектують" у матеріальний світ. Тому звичайні фізичні атаки, по суті, не наносять ніякої шкоди мазоку. Максимум, що можна добитися фізичними атаками — це виштовхнути "проекцію" нижчого мазоку з матеріального світу. З іншого боку, це робить астральних істот більш уразливішими до заклять, що направлені на духовне тіло. Навіть якщо в астральному плані у будь-якого мазоку тіло набагато дужче та міцніше за людське — то маг може звернутися до сил, що перевершує дух цього мазоку. Так, наприклад, Ліна перемогла Шабранігдо, звернувшись до сили Повелительки Кошмарів, творця всесвіту, що стоїть над ними обома.

Неживі предмети не мають астрального тіла, проте, вони можуть утримувати на собі "зліпок" магії за яким їх можна відстежити через астрал.