FANDOM

Амелія Уіл Тесла Сейрун (яп. アメリア・ウィル・テスラ・セイルーン ) персонаж аніме, манги і новел «Рубак».

Біографія

Амелія — молодша дочка Філіонелла ель де Сейруна, кронпринца і регента королівства Сейрун, самого великого королівства.

Онука старого і недієздатного короля Ельдорана (про який ідеться в новелах).

Сейрун - не тільки країна каваю і білої магії, це ще й країна інтриг і палацових переворотів, тому дитинство принцеси було складним. Вона втратила спочатку матір, яка загинула в результаті політичного вбивства, потім старшу сестру, яка втекла з палацу, не витримавши цих династичних чвар. Однак батько подбав про те, щоб дівчинка виросла гідною спадкоємицею. Вона здобула освіту храмової діви, в результаті чого оволоділа Білою магією, а потім батько навчив її мистецтву Воїна Справедливості. Згодом вона була свідком спроби палацового перевороту, коли її дядько Рандионел намагався заманити в пастку і знищити її батька, а потім захопити престол. Спільно з Ліною Інверс і Гаурі Габриевым вона зруйнувала плани свого дядька. Так Амелія познайомилася з Рубаками і влилася в команду.

У другому сезоні Амелії починають потихеньку довіряти державні справи: вона виступає в якості посла Сейруна в Зоане (і опиняється в полоні, з якого її визволяють все ті ж Ліна і Гаурі). Потім відбувається чергова змова і спроба перевороту, цього разу організована принцом Альфредом, але Альфред виявляється всього лише розмінною картою у великому змові мазоку, які намагаються вбити Ліну.

У третьому сезоні політична вага Амелії ще збільшується: спочатку вона командує загоном бойових магів, потім, у фінальних титрах, займається державними справами в Сейруне.

Характер

Амелію відрізняє енергійність, жага діяльності, идеалистичность і наївність. Спочатку вона представлена нам як доброзичлива, але трохи "з кашею в голові", дівчинка, яка не завжди здатна відрізнити хороших від поганих. Вона відома своїм фанатизмом щодо справедливості і показною войовничістю до всякого роду злочинців. Мислить вона, однак, вкрай штамповано (одного разу обурилася, чому лиходій одягнений не в чорне). Їй властиві пафосні монологи, обращаемые як до злочинців з метою залякування, так і до товаришів з метою підняття духу.

Часом Амелія демонструє деякі риси інших своїх товаришів по команді. Так, вона привчається є, як Ліна (ой, тяжко їй доведеться на прийомах у палаці...), часом глуповата, як Гаурі, а іноді зациклена, як Зелгадис.

Також Амелію відрізняє любов до різних підвищень (шпилям, дахах, гілках дерев, ітд), з яких вона читає свої агітаційні гамилии про справедливість. Закінчується це, як правило, конфузным падінням в бруд обличчям.

Ще одна характерна особливість Амелії - мовленнєва: вона звертається "пан" або "пані" до всіх, хто старше її, нехай навіть не набагато, як Ліна.

Зовнішність і вміння

Амелія невисока (що пояснюється її віком: у них в роду всі високі), але з грудьми, що вже щосили формуються, більші, ніж у Ліни. Волосся її чорне (на деяких картинках темно-фіолетове), підстрижене "під хлопчика".

Носить вона, як правило, практичний білий похідний одяг, але в офіційній обстановці була помічена в сукні з корсетами і кринолінами.

Як вже зазначалося вище, вона навчалася білої магії, також непогано володіє шаманською (у тому числі Ра-Тілтом).

До мечів та іншої клинкової зброї вона відчуває ідіосинкразію з тих пір, як її мати була вбита подібною зброєю, але замість цього володіє прийомами бою без зброї. Вона навіть винайшла заклинання, Вісфан Ранк, що посилює можливості в рукопашному бою. Однак його незручність робить її легкою ціллю для противника.

Крім цього, вона непогано розуміє в дипломатії і придворних справах.

Виноски