FANDOM

Абель Ранзаад (яп.: アベル=ランザード - "aberu ranzādo") — персонаж Slayers, який з'являється у новелі в серіалі Slayers EVOLUTION-R.

Характеристика

Абель син Радока Ранзаада, успішного торговця в місті Везенді. Мати померла ще до основних подій.

Вперше Абель постає перед нами хамовитим, розпещеним молодим чоловіком. Створюється враження, що саме він найняв Зуму, щоб усунути батька і заволодіти спадщиною. Але насправді не все так просто.

Абель знає про таємну личину батька, хоча той всіляко намагається приховати від єдиного сина свою подвійну життя. До пори До часу Абель не намагається перешкодити кривавого ремесла батька.

Abel radok

Абель сперечається з батьком

Але коли Радок наймає Ліну Інверс в якості охоронця, щоб насправді вбити ту — Абель не може більше залишатися в стороні. Він починає вести себе нарочито грубо, намагаючись прогнати Ліну всіма доступними засобами. У нього, природно, нічого не виходить.

Внутрішній конфлікт між правильним вчинком і любов'ю до батька в підсумку змушує Абеля видати останнього. У вирішальній битві він стає між Зумою і Ліною, благаючи батька припинити безглузду бійню.

Відмінність версій

Між оригіналом і серіалом є певні відмінності
  • У новелі Абель залишається живий. Його слова справляють враження на Зуму. І не дивлячись на те, що той злився з Сейграмом, батьківські почуття Радока змушують коливатися.
  • В аніме Зума нещадно вбиває Авеля.
  • В манзі Абель особисто не з'являється. Згадується, що він разом з мамою був схоплений і убитий задовго до подій, що відбуваються в новелі і аніме. Саме їх смерть спонукала Радока стати Зумою.

Виноски